keskiviikko 5. joulukuuta 2012

ei mitään ideaa otsikoksi...

Hei lapset. En olekkaan päässyt postailemaan vähään aikaan. Syyksi sanotaan nyt koulu, konsertti ja jaksaminen. Ei vaan oo ollu aikaa postata ku maanantaina oli koulun luokka aste kuorojen konsertti ja sit on ollu pari koettan johon on pitäny lukee. Saan siit matikan kokeest ehkä hyvällä tuurilla 4 puol..._.

Muuten mitä minulle kuuluu? No olen tässä miettiny tulevaisuuttani joka on aika pimeän oloinen koska ainoo ala joka kiinnostas on teatteri ja siis ihan mikä vaan, näytteliä, ohjaaja, käsikirjottaja, lavastaja, puvustaja, valaistus ihminen, mikä vaan tämmönen, mutta niille on huonosti töitä ja huonosti palkkaa :( muutan siis Ronjacchin Kanssa pahvilaatikoihin sillan alle.

Olen sitten taas innostunut pullipeista ja haluan nämä kolme. Tai siis kaks on kyllä Taeyangeja.
Ne on vaan kovin kalliita T__T pullippi on 80 ja taeyangit yli 100. ;___;





Sitten lauman esittely osa. 4 Peetu
Dosun olen tuntenut viime vapusta asti. Muutama päivä vappumiitin jälkeen herra pyys mua leffaan ja siitä muutaman päivän päästä oltiin jo yhes. Seurusteltiin sitten kolmisen kuukautta kunnes se loppu ku seinään. Tarkempia tietoja eromme syystä kerron muualla jos tulette kysymään, mutta en tässä.
Nyt mietitte varmaan miksi kerron exästäni osana laumaani, mutta siksi että me ollaan vielki hyvii kavereit :) jajaja yleensä Dosua tulee stalkattua ruokalassa. sorivaan ja joo en osaa kertoo muuta :DDD sori.


Dosu

Ja nyt heippan~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti